Klacht: Bestelling geanuleerd

op 12 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De 28ste juni heb ik een bestelling geplaats van HM waarna ik de 29ste een mail kreeg dat deze was geanuleerd. Ik heb toen de klantenservice gebeld en gevraagd wanneer ik mijn geld kan verwachten en gaven ze aan dat het 3-5 zou duren. Deze dagen gingen voorbij en ik kreeg niks dus een klacht geschreven op hun facebook pagina. Moest van hun een mail sturen en kreeg een mail terug dat het geld meteen overgemaakt zou worden. Ik wacht nog steeds!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik een bestelling plaatst en deze ook wordt geleverd zoals het hoort!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miratibb27