Klacht: Bestelling geannuleerd door technische fout

op 01 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een iPhone SE 64 GB zwart besteld met Smart L pakket. Ik heb het toestel al betaald met 60 euro korting op zondag. Zojuist (donderdag) heb ik gebeld om te vragen of alles goed is gegaan met het nummerbehoud. Ik krijg iemand aan de lijn die duidelijk nog niet zo lang op de Klantenservice werkt. Ik word in de wacht gezet en na ongeveer 2 minuten krijg ik de boodschap dat mijn bestelling binnen 5 werkdagen wordt geannuleerd en dat ik vervolgens zelf de telefoon opnieuw kan bestellen.

Ik heb zelf zondag al 238,24 betaald voor het toestel. Mij werd verteld dat de kortingscode opnieuw zou worden gemaild voor de volgende bestelling. Tot nu toe heb ik nog niks ontvangen en mijn geld nog niet terug.

Ik ben tevreden als ik niet nog een keer de toestelkosten moet voorschieten en niet zelf de bestelling weer moet doen en zo snel mogelijk kan beschikken over mijn toestel en abonnement

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door youriadrianus