Klacht: Bestelling geannuleerd door H&M, nog steeds geen geld terug

op 23 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een maand geleden 2 bestellingen geplaatst, en beide werden geannuleerd door H&M door een iDeal storing. Ik had al gebeld en zou mijn geld binnen 2 weken terug krijgen.
Na een maand nog steeds geen gekd terug en steeds als ik bel wordt er gezegd dat ik op een lijst sta van mensen die nog terug betaald moeten worden. Ik word nu langzaam geïrriteerd na al die mailtjes en telefoontjes. Ik zou graag mijn geld terug willen.

Gewenste Oplossing:

Graag mijn geld EINDELIJK terug en graag ook een vergoeding van alle inspanningen en belkosten die ik nu door jullie kwijt ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deemz