Mijn Klacht:
Had een bestelling gedaan voor gisteren. Geen bestelling gekregen, op de website stond dat mijn bestelling geannuleerd was door Albert Heijn.
Heb geprobeerd contact op te nemen met de telefoon en live chat. Bij de telefoon werd de verbinding verbroken op de live chat zat niemand.
Vind het schandalig dat ze nog niet eens een mailtje hebben gestuurd om me te delen dat de bezorging niet geleverd kan worden.
Gewenste Oplossing:
laten weten waarom geen boodschappen en of we nog iets kunnen verwachten van de bestelling.

