Klacht: Bestelling door systeem geannuleerd

op 29 september 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Op 27-09 ben ik online gaan kijken waarom ik mijn bestelling niet had ontvangen en toen stond mijn bestelling op geannuleerd.
Vervolgens gebeld met de klantenservice (nadat ik meer dan 15 min in de wacht heb gestaan) en ik kreeg het antwoord dat ze over zijn gegaan op een nieuw systeem en dat waarschijnlijk daar door een per ongeluk mijn bestelling geannuleerd is. Ik vroeg of ik mijn bestelling nu alsnog kon ontvangen aangezien ik de bestelling niet op nieuw kon bestellen omdat de artikelen nu uitverkocht zijn en de korting op de trui niet meer geld, maar dit kon niet.
vervolgens gister geprobeerd andere artikelen te bestellen maar kreeg bij het afrekenen een fout melding. Vandaag waren een deel van deze artikelen ook uitverkocht dus een nieuwe poging tot bestellen gedaan met wederom andere artikelen maar weer fout melding. Ik ben er echt klaar mee en dit is de zoveelste keer dat er wat mis gaat.

Ik ben tevreden als ik of de oude bestelling alsnog kan ontvangen of de artikelen die op dit moment in mijn winkelwagentje zitten,.
Ben wederom een kadobon van €5 ben ik niet blij, ik wil gewoon ontvangen wat ik besteld heb en als jullie daar bovenop een korting berekenen of een kadobon sturen zou dat fijn zijn voor alle tijd en moeite die ik inmiddels gestoken heb in 'wat een simpele'bestelling zou moeten zijn!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskia.van.ballegooijen