Klacht: Bestelling CASE:15090636

op 23 mei 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

In maart heb ik voor de bruiloft waar ik getuige voor ben een boek gekocht van de weddingplanner via bol.com. Deze toen direct betaald en was niet op voorraad en zou het boek op 16 april automatisch bezorgd krijgen.
Na een aantal weken na 16 april heb ik zelf maar eens contact opgenomen met bol.com waar mijn boek bleef, want ik had nog niets ontvangen en van bol.com en nog niets vernomen.
Hierop kreeg ik antwoord dat de release datum is verschoven na 14 mei.
Nou prima, dat kan natuurlijk altijd, dus wachten we nog een maandje. We zijn alvast wat dingen voor de bruiloft gaan plannen die we dan later in de planner zouden kunnen schrijven.
Rond 20 mei (gelukkig dat de bruid hier aan dacht want ik was het alweer vergeten) nog steeds geen boek..
Wederom heb ikzelf weer contact met bol.com moeten nemen om te horen dat de release datum weer met 5 weken vertraagd is..
Nu begrijp ik dat bol. Com daar niets aan kan doen, maar dat ik hier tot 2 keer toe zelf om moet vragen terwijl ik al betaald heb vind ik een zeer slechte service!! Als ik er dus niet meer aan had gedacht had ik dus niets gehoord.
Via de mail vroegen ze me of ik de bestelling wilde annuleren en wilde ze me een tegoed bon geven van 7.50 euro voor de vervelende situatie.
Ik heb een mail terug gestuurd dat ik het boek sowieso wil annuleren omdat er een bruiloft te plannen valt en we niet kunnen wachten op dit boek en in de mail nogmaals mijn ongenoegen uitgesproken hoe de situatie is verlopen.
Daarop krijg ik weer een mail van iemand anders dat ze mijn bestelling hebben geannuleerd, maar tevens ook de tegoed bon van 7.50 hebben geannuleerd want nu stonden we gelijk??
Nou daar zakt me broek toch echt vanaf!
Nu gaat het me echt niet om die 7.50. Die kan ik wel missen in me portomonne, maar hoe deze situatie is verlopen en hoe hier mee in om gegaan vanuit bol. Com vind ik zeer schandalig! Ik ben dan ook zeer ontevreden over de service van bol. Com over de hele situatie!!

De bestelling heb ik sowieso geannuleerd dus mijn geld word terug op mijn rekening gezet. Maar een compensatie zal toch wel netjes zijn omdat ze dit al eens hebben voorgelegd maar daarna terug getrokken.
Ook zou ik graag in de toekomst willen zien dan mensen die al betaald hebben voor iets en dat de bestelling vertraging op loopt om welke reden dan ook, dat de consument hier niet (in dit geval tot 2 keer toe!) er achter aan moet blijven gaan. Deze service hoort vanuit bol.com te komen wanneer je al betaald hebt voor iets.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 05 juni 2018 om 10:14 geantwoord

Beste Sjakelien,

We hebben contact met elkaar gehad en naar mijn idee is de klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Jolanda van bol.com
- - - - - -- - - - - - -- -- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Sjakelien