Klacht: Bestelling annuleren kan niet meer?

op 30 april 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan bij h&m. Meteen erna kwam ik erachter dat ik een verkeerde bestelling had gedaan. Bij elke andere winkel keten, kan je meteen je bestelling annuleren. Er stond immers nog ‘bestelling wordt verwerkt’. Tot mijn grote verbazing, kwam ik erachter dat je zelf niet je bestelling kan annuleren. Meteen H&M webcare een berichtje gestuurd, met de vraag of zij mijn bestelling alsnog kunnen annuleren. Hierbij geven zij aan dat het niet mogelijk is en dat ik mijn bestelling erna terug kan sturen. Waarom gaat dit zo moeilijk? De bestelling staat nog steeds op ‘wordt verwerkt’. Ik moet dus straks €1 betalen voor het retourneren en verzendkosten á €4,95 voor lucht. Gaat mij niet om het geld, maar om het principe. Heel jammer.

Gewenste Oplossing:

Bestelling annuleren, als deze nog niet is verwerkt. simpel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sdos