Klacht: Bestelling annuleren

op 07 mei 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had gisteravond een fotoboek gemaakt en nu zag ik vanmorgen dat er 5 boeken waren besteld. Ik wil er maar eentje. Toen ik de klantenservice belde werd mij verteld dat het niet geannuleerd kon worden omdat het een gesloten procedure is. Ondanks dat de bestelling nog in verwerking staat. Tevens was de mevrouw van de klantenservice erg onvriendelijk en vertelde mij dat er steeds 10 minuten tussen elke order zat. Maar ik heb er maar eentje besteld!!! Doch bleef ze zich verschuilen achter de procedure.
Ik vind dit echt belachelijk want ik heb meteen gemaild en gebeld en via Facebook contact gezocht. Doordat zij een gesloten procedure hebben ben ik nu dus de klos.

Gewenste Oplossing:

Als de overige boeken geannuleerd kunnen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moewieduif