Klacht: Bestelling als verzonden aangegeven is nog steeds niet gelevrrd

op 11 augustus 2016 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Bestelling gedaan bij XXl shop. Was al als verzonden aangetekend. Echter nu na 1 maand nog steeds niet ontvangen.
Mail gestuurd gisteren, maar tot dusver nog geen reactie.
Een goed bedrijf reageert toch direct?

In de eerste instantie graag een reactie en reden waarom er niet is geleverd.
Alsnog levering en anders geld terug.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 06 september 2016 om 19:09 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat u na een maand nog steeds uw bestelling niet heeft ontvangen dat is natuurlijk zeer vervelend, graag reageer ik dan ook op uw klacht.

Heb uw email adres, naam en telefoonnummer opgezocht in onze backoffice maar er worden geen bestellingen gevonden met 1 of meerdere van deze gegevens.
Tevens omdat er op werkdagen binnen 24 uur geleverd word en binnen 24 uur de mails worden beantwoord verwacht ik dat u in de war bent met onze concurrent 'myxlshop'?

Wij hebben geen enkele connectie met deze webshop, dit is een dropshipping webshop met een levertijd van 1 a 2 maanden, wij werken niet volgens dit principe en leveren alles uit eigen voorraad met een levertijd van 1 werkdag.

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan horen wij dit graag, u kunt een bericht sturen naar: info @xxl-shop.nl

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop

Alle klachten die gemeld zijn door Eigenmaarwijs