Klacht: Bestelling

op 11 oktober 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik heb nu 2 jassen besteld. de eerste al meer dan een week geleden en nog niks binnen!!! (Terwijl er bij stond binnen 48 uur leverbaar!!!) Gister maar weer eens op de site gekeken is dezelfde jas er ook weer in het blauw! Yes! Besteld, binnen 48 uur leverbaar en vandaag weer een mail dat het artikel niet leverbaar is op het moment!!! 2 jassen met 1,5 week ertussen, en nog steeds niks! Ik denk dat ik de volgende x niet meer bij jullie bestel. Heb zelfs nog een “Patricia” aan de lijn gehad toen ik belde, zei vertelde me dat ik de grijze waarschijnlijk deze week zou krijgen omdat deze weer was geleverd aan jullie en zo snel mogelijk mijn kant op zou komen!!! Tot op heden geen track en trace ontvangen en dus ook geen jas!

De volgende x laat ik jullie ook in de kou staan!

Als de jassen komen, en in ieder geval 1 naar m’n zin is. Een leuke korting zou al helemaal niet gek zijn aangezien de eerste jas (dezelfde als nr 2) toch zeker €3,- van elkaar schelen!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 11 oktober 2017 om 17:17 geantwoord

Beste Patricia Koetje,

De eerste jas (bestelling van 3 oktober) is ondertussen opnieuw beschikbaar, jammer genoeg vertrok de nalevering blijkbaar nog niet niet automatisch.
Ik heb deze geannuleerd en opnieuw besteld, zonder verzendkosten. Wanneer het artikel beschikbaar is (door het tijdsverschil tussen de virtuele voorraad en de werkelijke voorraad kan ik hier niet zeker van zijn), zal de jas binnen de twee werkdagen geleverd worden.

Met vriendelijke groeten,

Het team van bonprix

Heeft op 12 oktober 2017 om 12:09 geantwoord

Waarom kun je ze dan gewoon bestellen? Staat er beide keren binnen 48 uur leverbaar? Ik zie nog niet echt een oplossing, wel een behoorlijk irritatiepuntje!

Alle klachten die gemeld zijn door Pkoe