Klacht: Bestelling

op 30 september 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Vandaag taart mijn taart opgehaald voor op het werk(30-9)
Ik had maandag mijn bestelling al geplaatst en donderdag nog even na gebeld Hoelaat het überhaupt klaar zou staan.
Omdat het op Utrecht centraal was en ik mijn overstap moest halen is het wel fijn als alles op rolletjes loopt.
Helaas kwam ik aan en kon zei mijn bestelling niet vinden en ging daarom kijken in de map. Daar zat die nog in en niet verwerkt!
Gelukkig lag de etalage nog vol en was alles van mijn bestelling nog aanwezig.
Toen ze bezig was met het maken van de bestelling ging het al niet helemaal soepeltjes en kwam ik er gelukkig achter dat ze wat vergeten was.
Toen ik haar daar op wees zei ze verbaast Oohjaa die moet ik nog even pakken.
Met een bestelling van 5 taarten zal je verwachten dat het allemaal in 1 tasje zal passen maar door wat geklungel kreeg ik 2 lomp ingepakte tassen mee! Waar ze daarna nog vroeg Uhm: is het al betaald? Dat ik zei nee dat lijkt me niet als er geen bon aan zit. Vervolgens moeten afrekenen voor 2 veel te grote tassen en 15 min verder kon ik mijn reis voortzetten en net mijn overstap gehaald. Kortom hier bestel ik nooit meer wat.

Wanneer de service beter gaat en aan de klant word aangegeven of je 1 of 2 tasjes wilt want zonder pardon sloeg zei 2 tasjes aan. Het gaat mij niet om die 10 cent maar om het principe. Jullie service moet echt beter. Ik heb haar nog gewezen op het feit dat ik het slecht vond dat mijn bestelling niet gemaakt was en ik er maandag al een bestelling van gemaakt had. Het enige wat ze terug zei was jaaa... en keek weg en vroeg alleen nog of ik de bon wou..!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Celine1234