Klacht: Bestelling

op 02 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 december 2 bestellingen gedaan via de mobile webshop van river island een bedrag van (35,00 en 21,00). Tot heden geen betalingbevestiging of mail gekregen dat de bestelling is doorgevoerd. Het geld was wel afgeschreven. Paar dagen later via de laptop weer besteld, toen was alles wel doorgevoerd en de producten inmiddels al gekregen. Had een mailtje gestuurd naar River island en zij zeiden dat ik het geld na max. 10 dagen zou moeten ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld word teruggestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 00:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Christeffer Polonius,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Wij gaan er van uit dat de betaling al teruggestort naar uw rekening, mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met de merchant of uw bank op.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Christeffer Polonius