Klacht: Bestelling

op 02 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 19 december 2 bestellingen gedaan via de mobile webshop van river island een bedrag van (35,00 en 21,00). Tot heden geen betalingbevestiging of mail gekregen dat de bestelling is doorgevoerd. Het geld was wel afgeschreven. Paar dagen later via de laptop weer besteld, toen was alles wel doorgevoerd en de producten inmiddels al gekregen. Had een mailtje gestuurd naar River island en zij zeiden dat ik het geld na max. 10 dagen zou moeten ontvangen.

Als mijn geld word teruggestuurd.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 00:21 geantwoord

Geachte Christeffer Polonius,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Wij gaan er van uit dat de betaling al teruggestort naar uw rekening, mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met de merchant of uw bank op.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com