Klacht: Bestelling

op 27 juni 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Ik heb 18 dagen geleden een abonnement besteld en hij zit nog steeds in de verwerking. Ik had 12 dagen geleden gebeld wanneer ik hem kon verwachten en de jongen aan de telefoon zei, ik belde op een donderdag, dat ik hem begin van die week erna kon verwachten. Nou niet dus, vandaag heb ik weer gebeld met PhoneHouse en die vrouw zegt dat het abonnement nog steeds in de verwerking zit en dat ze niet kan zeggen hoe lang het nog gaat duren. Oftewel: die man die ik eerst aan de telefoon had, had gelogen. Ik vind het belachelijk dat een abonnement aansluiten zo lang moet duren, als ik dit had geweten, was ik wel naar de winkel gegaan of elders besteld.

Ik zou tevreden zijn als het abonnement verwerkt zou zijn, zo snel mogelijk en dat ik hem zo snel mogelijk kan ontvangen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

Bericht van Phone House

10 maanden geleden - Beste Manouk, Ik zie dat je order inmiddels is verstuurd door onze back office. Kan ik bij deze de case sluiten of zou ik je nog ergens anders mee kunnen helpen? Met vriendleijke groet, Jouri

Alle klachten die gemeld zijn door mcz