Klacht: bestelling

op 23 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 23 mei 2016 om 23:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jusuf,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u geen factuur/bevestiging heeft ontvangen.
Dit is normaliter een geheel geautomatiseerd proces waarbij u op de hoogte wordt gehouden.

Mogelijk oorzaken kunnen zijn: een spelfoutje in de mail of het is simpelweg niet goed doorgekomen.
Uw bestelnummer kunt u aanhouden als garantiebewijs.

De factuur wordt opnieuw verstuurd in een apart mailtje. Houdt er rekening mee, dat de factuur/bevestiging ook in uw spambox terecht kan komen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Jusuf