Klacht: Bestelling 44008131955

Sonia De Pril op 14 december 2021 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Mijn order voor een Philishave voor een bedrag van €34 is er, ondanks de vermelding dat een dergelijke zending geen leveringskosten met zich meebrengt, toch €5.99 aangerekend.
Ik heb hierover nagevraagd en kreeg het antwoord (Martijn Van Grevenbroek)dat ik kon bellen om dit bedrag terug te krijgen op nr 0800 023 0047 , echter dit nu valt niet te bereiken.
Bovendien is mijn order gisteren door UPS gelevrerd in een ophaalpunt ipv vandaag op mijn thuisadres!
Graag reactie aub. Vriendelijk dank,
Sonia De Pril

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van mijn verzendkosten.

Melding bij UPS dat thuislevering moet gerespecteerd worden ipv een pakje te leveren in een ophaalpunt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sonia De Pril