Klacht: bestelling

Oostende1 op 16 december 2021 over Targetmedia in de categorie SMS Diensten

op 04-12-20201heb ik een bestelling gedaan over erectie pillen ik heb daarvoor44,95 euro betaald via mijn bank, tot heden heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen, laat mijn iets weten waar dit blijft
met dank

ofwel mijn bestelling ofwel mijn geld terug
dank u

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Targetmedia over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Targetmedia in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Targetmedia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Targetmedia

Heeft op 17 december 2021 om 09:35 geantwoord

Beste Freddy,

Dank voor uw bericht aan TargetMedia.

TargetMedia / Digiwallet is een bedrijf met een vergunning van DNB dat in opdracht van online winkeliers en aanbieders betalingen via iDeal, Credit Card en andere betaalmethoden afhandelt.

Wij leveren alleen de achterliggende technische systemen voor de afhandeling van betalingen.

Voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de webshop waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Mocht u niet meer weten waar de betaling voor is kunt u op www.targetsupport.eu uw betaling opzoeken, komt u hier niet uit kunt u contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]

Betreft het een iDEAL betaling, dan kunnen wij met behulp van uw transactieID of betaalkenmerk (cijferreeks begint met 003… of 18… deze zijn vinden op uw afschrijving) uw betaling kunnen opzoeken en u doorverwijzen naar de juiste aanbieder.

Mocht het een BanContact betaling betreffen kan alleen onze klantenservice dit voor u opzoeken, in dat geval hebben wij nodig:
-De laatste 4 cijfers van u bankkaart
-Exacte bedrag
-Datum en tijdstip van betalen

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet / Kind regards,

Jilly van de Nes