Klacht: Bestelling

op 31 januari 2014 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik heb op 29/1 een bestelling geplaatst. Tijdens het bestellen heb je 3 opties voor het afleveren van je bestelling: factuur adres, ander afleveradres, pak je gemak locatie. Ik kies voor “ander afleveradres” en vul mijn werkadres in. Ik krijg vervolgens via de e-mail de bevestiging dat het op 31/1 bezorgd zal worden op het door mij opgegeven adres. Op 31/1 komt er geen pakketje voor mij dus kijk op mijnbonprix. Daar staat dat mijn bestelling geblokkeerd is en dat ik contact op moet nemen met de klantenservice (a 15 cent per minuut).

De dame van de klantenservice (die na 5 minuten pas de telefoon beantwoord, ondertussen krijg je ook niet te horen “U bent … in de rij” of “nog … minuten wachttijd”) vertelt mij dat ik alleen mijn factuuradres had kunnen kiezen. Dat vind ik zeer vreemd. Vervolgens laat ik haar weten dat bonprix mijn bestelling dan wel naar mijn factuuradres mogen sturen. Geeft ze aan dat dit ook niet mogelijk is. Als ik dan vraag om de bestelling te annuleren en zo mijn geld terug te ontvangen, reageert ze heel vreemd dat ik mijn geld terug wil, maar dient uiteindelijk een aanvraag in bij de betreffende afdeling.

Zeer teleurstellende ervaring. En ondertussen 2 euro armer.

Geld terug of bestelling.
En dat de dame beter geïnformeerd wordt, want je kunt nog steeds voor 3 opties kiezen als je een bestelling wilt plaatsen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Bonprix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NicolePeters