Klacht: bestelling #100060654 Factuur #100039674 van 15 mei 2016

op 11 oktober 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Betseld en betaald. Nooit product ontvangen.Verschilende malen per mail gereageerd en gevraagd om terugbetaling indien product niet ( meer ) leverbaar zou zijn.Geen zinnige reactie ontvangen tot nu toe. Een geval van internet oplichting ??

Of product leveren, anders geld terug

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 11 oktober 2016 om 21:05 geantwoord

Beste heer, mevrouw VINK,

Aller eerst enorm vervelend om te lezen dat je nog niets ontvangen hebt. We willen graag een aantal punten uitsluiten om het probleem te onderzoeken.

Je bestelling is verstuurd, als briefpost, naar:
AMJ VINK
Goudbaard 107
4625GC Bergen op Zoom
Nederland

Kun je aangeven of het adres correct is? Is het wellicht bij je buren terecht gekomen? Je kunt hierover geen afwezigheid bericht hebben ontvangen. Wanneer briefpost bij de buren terecht komt is dit een foutje. Wij adviseren daarom te informeren bij de buren, indien dit nog niet is gebeurd. We kunnen met bovenstaande controle een probleem uitsluiten en het probleem verder onderzoeken.

Helaas komt het soms voor dat een bestelling verstuurd als briefpost onverhoopt niet aankomt. Wij kunnen hier pas achter komen als de klant aangeeft niets te hebben ontvangen, omdat er geen track&trace op briefpost zit. Natuurlijk laten wij je nooit in kou staan. Zodra de conclusie is dat het een bezorg fout is zullen wij jouw bestelling opnieuw versturen.

Klantenservice Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door ARNOLDV