Klacht: bestelling 100059554

op 02 juni 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Ik heb op 2 maart 2016 een bestelling bij jullie geplaatst en tot op heden nog steeds niks ontvangen. Ik heb in totaal al 4 mails gestuurd en daarin krijg ik steeds het antwoord dat er iets mis is gegaan. Maar zoals aangegeven krijg ik geen verdere info en ook nog steeds niet het product. Ik moet constant achter jullie aan omdat ik anders het idee heb dat ik mijn geld kwijt ben. Het betreft de bestelling:

100059554

Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijke groet

Sil van Doorn

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag nu zo snel mogelijk mijn geld teruggestort willen hebben, of een duidelijke mail waarin staat wanneer ik mijn pakketje kan ontvangen. Ik vind het ronduit belachelijk dat jullie op deze manier te werk gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 02 juni 2016 om 06:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Best Sil,

Helaas is er een lever vertraging op je bestelling. Dit hebben we duidelijk naar je gecommuniceerd op de door jou gestuurde emails. Natuurlijk is dat bijzonder vervelend.

Het staat je altijd vrij je bestelling te annuleren. Als je dit had aangegeven hadden we dit direct voor je in orde gemaakt en had het probleem allang opgelost geweest. We hebben dit verzoek alleen nooit van je ontvangen en gaan er daarom vanuit dat je het wilt ontvangen zodra het bij ons binnen is gekomen.

Je geeft hier aan leveren of terug betalen. Wat wij moeten uitvoeren is volledig aan jou, het is immers jouw bestelling. Mail ons direct (info@gaveactie.nl) wat we voor je in orde kunnen maken. Directe communicatie gaat veel sneller en dan kan het probleem opgelost worden.

Met vriendelijke groet,
Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door silvandoorn