Klacht: bestellen op esprit is net gokken!

op 20 januari 2014 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb nu voor de vijfde keer leren handschoenen besteld. En elke keer krijg ik een mail terug dat ze uitverkocht zijn. Maar waarom kan ik die maat dan gewoon bestellen op de site! Dan schort er toch echt wat aan dat programma! Het is net of ik aan het gokken ben! Ik wacht elke keer of ik ze dit keer wel thuisgestuurd krijg,lees: of ik ze gewonnen heb! Want zo voelt het! Ik moet ze alleen wel betalen natuurlijk! In de mail staat wel netjes uitgelegd hoe dit allemaal kan! Maar daar koop ik toch niks voor! Je wordt lekker gemaakt, maar krijgt niks! Nou zou je denken koop ze in de winkel,maar dat kan niet want ze zijn daar niet te koop! Ik heb dit vorig jaar al meegemaakt met een winterjas. Uiteindelijk heb ik hem kunnen kopen. Lees: gewonnen! Ik ben er eigenlijk klaar mee, maar wil ze zo graag hebben…..blijf gewoon bestellen tot ik ze heb!

Dat het programma wordt aangepast/vervangen en ze me die handschoenen nou eens sturen!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lindagroen44