Klacht: Bestellen artikelen via webshop

op 03 augustus 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Een paar dagen terug wilde ik via h&m twee bikini tops bestellen. Deze zaten in mijn shoppimgbag (waar ze normaal gesproken 7 dagen in blijven zitten). Toen ik het een dag later bestellen wilde zag het niet meer in mijn shoppingbag. Ik dacht vooruit, ik haal het wel weer uit de webshop. Ineens waren de bikinitops helemaal niet meer terug te vinden op de shop, terwijl deze een dag geleden nog in alle maten verkrijgbaar waren. Ik ben ontzettend teleurgesteld want ik had me er op vastgezet.

Ik wil graag die bikini tops.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 16 augustus 2016 om 09:05 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag geprobeerd telefonisch contact te hebben met de klant. Jammer genoeg was de klant niet bereikbaar en hebben we een e-mail gestuurd.

Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je jouw bestelling hebt afgerond. Als een artikel heel populair is, kan het zijn dat het nog beschikbaar was toen je het in je shoppingbag plaatste, maar dat het was uitverkocht op het moment dat je afrekende. We kunnen dus niet garanderen dat artikelen die je in je shoppingbag plaatst op een later moment nog leverbaar zijn.

Mochten er dergelijke vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon: 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax: 0900 - 0401059
E-Mail: klantenservice.nl@hm.com