Klacht: Besteling teruggestuurd maar toch een rekening,

op 07 september 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik had wat besteld bij Musthaves. Binnengekregen en gelijk teruggestuurd. Koste 3,95 Ik dacht dan hoef ik de rekening ook niet te betalen. Vervolgens krijg ik een aanmaning van Klarna. Als ik wil inloggen krijg ik dat ik niks heb staan bij hun. Mail gestuurd naar Musthaves niks terug gekregen. Toen toch maar de rekening betaald in augustus, omdat ik dacht misschien is de retour nog niet behandeld. Sindsdien blijf ik brieven en sms krijgen met geld er weer bovenop.

Dat dit opgelost wordt en mijn geld terug krijg!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 08 september 2016 om 09:05 geantwoord

Beste Monica Kuijs,

Natuurlijk hoeft u niet te betalen voor producten die u volgens de voorwaarden van de webwinkel heeft geretourneerd.

Echter heeft de webwinkel uw retour nooit bij ons verwerkt en daarom waren wij er niet van op de hoogte dat u uw bestelling had geretourneerd. Wij vinden het dan ook jammer dat u niet eerder contact met ons heeft opgenomen.

Wij factureren in opdracht van webwinkels. Klarna en The Musthaves zijn een appart bedrijf. Wij gaan over de facturen en de webwinkel gaat over de retouren en het verwerken van de retouren.

Omdat uw factuur inmiddels is overgedragen aan Segoria, raad ik u aan om contact op te nemen met Segoria. U kunt het verzendbewijs (Track and Trace code) van uw retour aan hen doorgeven. Zij zullen u dan verder helpen. Op www.segoria.nl vindt u alle contactgegevens terug.

Ik wens u een prettige dag.

Groet, Vera

Heeft op 08 september 2016 om 16:14 geantwoord

Ik heb het bedrag aan jullie overgemaakt voordat ik een brief kreeg van Segoria. Op 18 augustus heb ik deze betaald, ondanks dat ik het retour heb gestuurd. Dus jullie moeten het bedrag al lang binnen hebben.

Bericht van Klarna

10 maanden geleden - Beste Monica Kuijs, Bedankt voor uw reactie. Naar aanleiding van uw reactie heb ik u een e-mail gestuurd met hierin meer informatie. Tevens zie ik terug dat u inmiddels contact heeft gehad met Segoria over uw factuur. Zij zullen u verder helpen. Bedankt voor uw medewerking en ik wens u een prettige dag. Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door Moon73