Klacht: bestelde en betaalde niet geleverd van ap-uitlaat

op 12 februari 2018 over Ap-auto.nl in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 januari uitlaat besteld en met ideal betaald 10 januari gemaild waar de uitlaat bleef als antwoord neem contact op met de koeriersdienst neem dan weer contact met u op .maar geen contact terug gehad 15 januari gemaild de bestelling annuleren met als reactie begrijp u volkomen zal er voor zorgen dat het geannuleerd word en het betaalde terug gestort.
tot heden niets vernomen en vooral terug betaald .heb bij klachtenkompas dit gemeld maar het bedrijf reageert wederom niet

Gewenste Oplossing:

het betaalde bedrag met spoed retour op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ap-auto.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht kr danhof

7 maanden geleden - eindelijk opgelost het betaalde terug gekregen

Alle klachten die gemeld zijn door kr danhof