Klacht: Besteld en betaald, maar nooit geleverd

op 18 mei 2020 over Robotdiscounter in de categorie Internetshops - Elektronica

In januari 2020 heb ik bij Robotdiscounter een robotmaaier besteld (en betaald bestelling 1200006176). De volgende dag kreeg ik al een link van DHL voor een z.g. levering. Bij DHL is het toestel nooit toegekomen !! Het is nu 16 mei en nog steeds heb ik niets ontvangen, dwz toch wel…..een z.g. creditnota (ik vertaal dit in bedankt voor uw centen). Geen toestel ontvangen en mijn aanvraag om het betaalde bedrag terug op mijn rekening te storten is nooit beantwoord. Robotdiscounter heeft een hele mooie website,zeer aantrekkelijke prijzen en op de website zelf word je direct vriendelijk geholpen en is alles mogelijk, maar ….. Ik schijn in ieder geval mijn geld kwijt te zijn. Ik heb inmiddels contact met andere gedupeerden en probeer een gezamenlijke klacht in te dienen. Indien je ook gedupeerd bent gelieve een seintje te geven op het e-mailadres dat ik speciaal hiervoor aangemaakt heb [email protected]

Ik ben tevreden als het bedrijf mij het betaalde bedrag terug stort.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Robotdiscounter

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Robotdiscounter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loopo