Klacht: besteld een media player wel betaald 89,00 euro maar nooit geleverd

op 09 mei 2017 over Sisow.nl in de categorie Financiële hulpverlening

ik heb bij Sisow een media player besteld via internet heb 89,00 euro betaald maar er is nooit wat geleverd
heb van de heer r Sahin op 13 april een mail gehad dat ze niet kunnen en mogen leveren heb al een mail terug gestuurd met de vraag waar mijn betaalde geld nu blijft maar nog geen antwoord gehad en ook dus nog geen geld terug gezien

als ik mijn geld terug heb

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sisow.nl over deze klacht.

Bericht van Sisow.nl

5 maanden geleden - Goedendag Meneer Uit het Broek, Helaas moeten wij u mededelen dat wij ook geen contact meer hebben met de betreffende webshop. Ook hebben wij onze samenwerking verbroken met deze website. Wij raden u aan politieaangifte te doen via de website van de Politie. U kunt ook de uitleg van de betreffende webshop lezen op de website van Nonstopplayer Helaas kunnen wij u niet anders berichten, zie ook onze uitleg onderstaand. Sisow is een betaalprovider die betaaldiensten verzorgt voor webshops (zoals bijvoorbeeld betalingen middels iDEAL e.d.). Consumenten kunnen bestellen op een website van een webshop, die haar betalingsverkeer laat verwerken door Sisow. Deze betalingen verlopen via de tussenrekening “Stichting Derdengelden Sisow” aan de betreffende webshop. Sisow is als betaalprovider juridisch geen partij in de koopovereenkomst tussen de consument en de webshop en heeft dus ook geen mogelijkheid om een bedrag retour te storten. De webshop-eigenaar dient dit bedrag zelf retour te storten en dat kan verlopen via het systeem van Sisow. U begrijpt dat deze gelden niet in het bezit zijn van Sisow, maar (terug-) gestort moeten worden door de betreffende webshop. De webshop is verantwoordelijk voor de levering of terugbetaling en de consument krijgt dus de terugbetaling van de webshop, waarbij Sisow deze kan verwerken als de webshop de betreffende gelden wil terugstorten naar de consument. Sisow begrijpt dat het voor u als consument enorm vervelend is, dat u geen informatie ontvangt inzake de levering of terugbetaling van de webshop. Wij doen ons uiterste best om de webshop-eigenaar zowel naar zijn consumenten als naar Sisow te laten reageren en duidelijkheid te verschaffen in de ontstane situatie. Sisow heeft echter geen juridische middelen om dit af te dwingen. Bij deze willen wij u overigens informeren over uw mogelijkheden ingeval betalingen zijn gedaan en goederen nog niet zijn geleverd. Middels de internetlink van de overheid, www.consuwijzer.nl, kunt u algemene informatie vinden hoe u verder zou kunnen handelen en meer specifiek : http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Kopen_op_afstand_via_internet_of_telefoon/Veelgestelde_vragen/Ik_krijg_mijn_product_maar_niet_thuisbezorgd_Wat_nu In het geval uw product niet thuis wordt bezorgd kunt u hier lezen wat uw mogelijkheden zijn en kunt u hier onder andere lezen dat u aangifte kunt doen en de webshop-eigenaar aansprakelijk kunt stellen. Wij betreuren de gang van zaken, maar hebben helaas ook geen mogelijkheden om hierin verdere stappen te ondernemen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sisow.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bennie Uit het Broek