Klacht: Besteld daarna geweigeerd

Indat op 13 december 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een koffiapparaat besteld en het ging alles goed me pakketje was bij dhl bezorger als ik m volgd en daarna stond pakket is geweigeerd wat is dat eigelijk.?

Gewenste Oplossing:

Nooit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemorgen, Wat spijtig te horen dat u uw koffieapparaat niet ontvangen heeft. Ik wil graag nakijken wat er mis is gegaan. Zou u uw klacht, tezamen met uw klantnummer en geboortedatum willen mailen naar [email protected]? Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, nemen wij uw klacht in behandeling. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Indat