Klacht: bestel, op voorraad,betaald Niet geleverd

op 06 oktober 2017 over Krooz in de categorie Internetshops - Gereedschap

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29/09/2017 een filter besteld, direkt betaald doch op heden geen enkele reactie.Dit kan en mag niet. Dit maakt afbreuk en betrouwbaarheid van serieuze webwinkels waar Krooz nog veel moet van leren. En dit durven ze vermelden
Beste antoine tijtgat,
Bedankt voor uw bestelling bij Krooz webshops. De betaling van uw bestelling is in goede orde ontvangen. Zodra uw bestelling is verstuurd, krijgt u hiervan een verzendbevestiging. Indien u vragen heeft kunt u contact met ons opnemen door een email te sturen naar info@krooz.nl

Gewenste Oplossing:

Zodra onderdeel ontvangen binnen de voorop gestelde termijn en minstens reactie op mail
OF terug betaling per kerende.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krooz

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krooz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door antaca