Klacht: Bestede artikel online, in winkels afgeprijsd

op 05 september 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een bordeau jumpsuit van 39.90 online besteld. Een paar dagen na levertijd was hetzelfde artikel voor 19.90 in de winkels te koop. H&M wil die korting niet doorvoeren op mijn rekening.

Ik ben pas tevreden als die korting is doorgevoerd.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van H&M

6 maanden geleden - Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag geprobeerd telefonisch contact te hebben met de klant om onze excuses aan te bieden. Jammer genoeg was de klant niet bereikbaar en hebben we een e-mail gestuurd. Het klopt inderdaad dat de prijzen online en in de winkel niet altijd overeenkomen. Administratief staan onze stores los van de shop online, en de voorraad komt ook uit verschillende magazijnen. Hierdoor is het niet altijd mogelijk om de items online voor dezelfde prijs te verkrijgen als in de winkel en andersom. Ter enige compensatie hebben we de klant een kortingscode aangeboden. Mochten er dergelijke vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder. Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice Je kunt ons bereiken op: Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur. Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur. Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek) Fax 0900 - 0401059 E-mail klantenservice.nl@hm.com

Alle klachten die gemeld zijn door Sanjah