Klacht: Besrog rijschool Devvel Breda

Lennert.vanDijke op 18 oktober 2020 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Rijschool Devvel heeft een hele mooie deal namelijk 18 lessen en afrijden voor eur 369. Echter bij de eerste les wordt een zielig verhaal opgehangen door de instructeur dat hij met zijn vrouw en kinderen niet rond kan komen en dat hij wil dat we de reguliere rijles van hem afnemen. We voelen ons geintimideerd en belazerd maar vertellen Devvel dat we de Social Deal willen gebruiken. Daarop meldt hij ons doodleuk dat hij ons niet aanneemt omdat we in zijn ogen teveel rij ervaring hebben. Grote onzin want we hebben nog geen rijles gehad, alleen 1 proeflesje. De weigeeing van Devvel gemeld bij Social Deal en zij geven aan dat ze ee niets aan kunnen doen en dat we ons geld alleen als Social Deal tegoed teeug kunnen krijgen. Dus geen cash. Doe dat dan maar, beter dan niks. Krijgen we uiteindelijk alleen eur 329 tegoed terug, zogenaamd omdat er 1 rijlea afgenomen is. Aan Social Deal laten weten dat we het hier abaoluut niet mee eens zijn, maar ze reageren gewoon niet meer op de email, waarin ik ook verzoek om me de klachten procedure uit te leggen, als. Ik de laatste eur 40.niet terug krijg. Zodoende nu maar hier mijn klacht gemeld.

Ik ben tevreden als ik de laatste eur 40 ook als tegoed terug krijg. Devvel heeft ons de Social Deal geweigerd en dan is het niet terecht om ons daarvoor eur 40 te laten betalen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Social Deal

2 jaren geleden - Beste Lennert, Hartelijk dank voor je melding. Het klopt inderdaad dat er geen mogelijkheid was om het volledige bedrag terug te krijgen omdat er één les is afgenomen. Deze les hoorde bij de deal, dit was dus geen gratis proefles, het klopt dan ook dat hiervoor 'betaald' moet worden. Zojuist heb ik je telefonisch proberen te bereiken om de situatie te bespreken, helaas kreeg ik geen gehoor. Zou je ons terug willen bellen op 088 205 05 05, en vragen naar mij (Sascha)? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Sascha - klachtenafhandeling Social Deal

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 19 oktober 2020 om 12:18 geantwoord

Beste Lennert,

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken over de situatie.

De situatie is gelukkig goed opgehelderd en in goed overleg heb ik dan ook een passende oplossing mogen aanbieden.
Ik hoop dan ook dat ik je naar wens heb kunnen helpen.

Indien nodig, hoor ik graag van je!

Sascha - klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door Lennert.vanDijke