Klacht: Bespaarweken

op 17 februari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik heb 6 krasloten met kans op hoofdprijs en 1 kraslot waar een thermostaat op gevallen is het lotnummers is R25JY47Z. Maar ik heg hem nog niet thuis. Moet ik eerst van energie veranderen dat doe ik niet ik zit al 45 jaar bij een goede maatschappij. Ik wil wel mijn prijs hebben of is het mislijding (oplichting). Dus Dirk mijn prijs of weer een klant kwijt graag een reactie terug . Mijn E-mailadres is Dien261147@hotmail.com.

Als ik mijn prijs heeft.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

4 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Schniermanni, Mijn excuses voor uw late reactie. Ik kan mij voorstellen dat het u tegenvalt dat u nog geen bericht hebt gekregen op uw melding. Zoals u misschien al had begrepen zit er een vertraging in ons leveringsproces. Onze leverancier liet mij zojuist weten dat de Anna prijzen afgelopen week zijn verstuurd. Heeft u uw prijs ondertussen al ontvangen? Laat mij even weten als u uw prijs nog steeds niet heeft ontvangen. U krijgt gegarandeerd uw prijs. Ondanks deze vervelende situatie wens ik u een fijne dag en de welgemeende excuses. Vriendelijke groet, Klantenservice Dirk SD M1802 6708

Reactie van de melder van de klacht Rinaci

4 maanden geleden - Ik heb intussen mijn prijs ontvangen,bedankt daarvoor.

Alle klachten die gemeld zijn door Rinaci