Klacht: bespaarweken

op 05 februari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Dirk van den Broek

10 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Bosnjak, Ik kan mij voorstellen dat het u tegenvalt dat u nog geen bericht hebt gekregen op uw melding. Daarom mijn excuses voor de vertraging. Ik begrijp dat u teleurgesteld bent dat u vanaf 17 januari niets meer heeft gehoord. Het is niet onze bedoeling u dit gevoel te geven. Na het invullen van uw wincodes draait het rad. Vervolgens ziet u direct in beeld uw gewonnen prijs en ontvangt u hier een mailbevestiging over mits u uw juiste contactgegevens heeft ingevuld als eerste stap van de website. Als u mij uw wincodes toestuurt kan ik controleren of u een prijs heeft gewonnen. Ik adviseer u de volgende keer misschien beter meteen de klantenservice van Dirk te bellen zodat we dit meteen voor u kunnen uitzoeken en u niet onnodig hoeft te wachten. De klantenservice is tot 20:00 uur in de avond telefonisch bereikbaar. In afwachting van uw reactie. Tot ziens in één van onze winkels.

Reactie van de melder van de klacht Subjel

9 maanden geleden - Hallo graag deze codes nakijken: Y95RN65Z M48JW68H C83TK77Z M.v.g. Boris

Bericht van Dirk van den Broek

9 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Bosnjak, Ik heb alle 3 uw codes gecontroleerd. Helaas is hier geen prijs op gevallen. Ondanks deze teleurstelling hoop ik een volgende keer meer voor u te betekenen. Vriendelijke groet, Klantenservice Dirk

Alle klachten die gemeld zijn door Subjel