Klacht: Telefoon spam

op 25 januari 2019 over Bespaarselectief in de categorie Vergelijkings websites

25 januari om 17:30 gebeld door een snelpratende, slecht luisterende, medewerkster met een vaag verhaal over UPC dat nu ook stroom levert. Overgenomen door gelijkaardige 2e medewerkster en gepushed om stroomprijzen te reserveren enzo via een vage link en hun niet-werkende site.

Ik vraag mij af of Bespaarselectief wel onderdeel is van ZiggoUPC en hoe ze aan mijn gegevens komen. ZiggoUPC noch Essent wisten van Bespaarselectief af en raadden mij aan GDPR te gebruiken om ze te stoppen. Ik zag wel via LinkedIn dat ene Duran Altunkaynak Owner of BespaarSelectief and PartnerAlliance is in Rotterdam Area, Netherlands en vroeger bij Essent heeft gewerkt.

Ondanks verzoek niet meer gebeld te worden, na GDPR verzoek via email toch weer binnen een week gebeld door Bespaarselectief. Nogmaals via dat gesprek gevraagd waar ze mijn gegevens vandaag hadden en die te verwijderen. Geen antwoord.

Vandaag 22 februari ben ik weer gebeld door de verkoopster met het bericht dat ze een offerte hebben gestuurd. Duidelijk gemaakt dat ze volgens de GDPR mijn gegevens moeten verwijderen en vervolgens hingen ze op.

Dat Bespaarselectief luistert naar hun slachtoffers en zich aan de GDPR houdt. Ik wil niets met ze te maken hebben en mijn gegevens daar weg hebben.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bespaarselectief

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bespaarselectief nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CeesT