Klacht: bespaarkaarten

op 03 februari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben 45 spaarkaarten waarmee je het rat kan draaien voor een prijs
maar je kan er niet aan mee doen want voordat je op de knop kan drukken is alles al weer weg.
Dus heb geen ene moer aan de spaarkaarten.

Mvg. B. Veldhuizen
veldhuizenonderhoud@hotmail.com

Gewenste Oplossing:

Wij zijn pas tevreden als we wat kunnen winnen of een prijs krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Dirk van den Broek

5 maanden geleden - Beste heer Veldhuizen, Ik kan mij voorstellen dat het u tegenvalt dat u nog geen bericht hebt gekregen op uw melding. Daarom mijn excuses voor de vertraging. Nadat u uw wincode invult en na het draaien van het rad ziet u direct of u een winkans heeft gewonnen (dit ziet u bovenaan de pagina) óf u ziet meteen uw gewonnen prijs in uw beeldscherm staan. U ontvangt ook een mailbevestiging als u ook daadwerkelijk één van de 3300 prijzen heeft gewonnen. Als u de wincodes voor mij heeft kan ik controleren of er een prijs is gevallen op één van de codes. Ondanks deze teleurstelling hoop ik een volgende meer voor u te betekenen. Ik wens u alvast een prettig weekend toe. Vriendelijke groet, Klantenservice Dirk Melding SD M1802 0966

Alle klachten die gemeld zijn door ref.2742