Klacht: Beslag bankrekening

op 28 juni 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Vandaag kwam ik er achter dat het saldo op al mijn bankrekeningen (2 betaal en 1 spaar) €0,- was. Ik kan deze maand dus mijn huur en andere vasten lasten niet betalen. Na een telefoontje met de bank werd mij duidelijk dat de beslaglegger van Arkel is. Kan dit zomaar? Ik heb nooit een brief ontvangen en ook begreep ik dat het gebruikelijk is dat de bank je op de hoogte stelt, ook dit is niet gebeurd. Helaas was van Arkel al gesloten en kan ik dus pas morgen contact opnemen. Niet dat ik er vanuit ga dat zij ook maar enigzins zullen meewerken.

Wanneer ik het geld terug heb ontvangen en weet waar deze beslaglegging vandaan komt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

10 maanden geleden - Aanvulling op ons eerdere bericht: U kunt de stukken sturen naar info@anarkelgdw.nl met daarbij 'SPOED, verzoek berekening beslagvrije voet' en ons kenmerk: dossiernummer 52000416. Dan komt uw verzoek bij de juiste afdeling terecht. Als u nog verdere vragen heeft kunt u mailen naar bovenstaand e-mail adres of telefonisch contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 12 juli 2016 om 16:07 geantwoord

Heeft op 12 juli 2016 om 16:10 geantwoord

Van Arkel is niet van plan ook maar iets van het geld terug te geven. Wat dus betekent dat ik vanaf nu nog meer problemen zal krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Opqwkl