Klacht: Beschuldigd, aangevallen en lidmaatschap beëindigd

op 15 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Mij zoon van 16 was vals beschuldigd, de achterlijke balie medewerker had zijn verdenkingen in de zaal verspreid en besproken met zijn maatjes. Een van hun, een man van 34 jaar heeft kort daarna mijn andere zoon in de zaal aangevallen. Ik maakte een rapport aan de manager maar zij deed weinig om de verdere escalatie te voorkomen. Hetzelfde man heeft daarna voor de tweede keer mijn zoon van 16 aangevallen. Daardoor hebben mijn beide zonen clubverbod gekregen vanwege het gevecht in de zaal. Interessant is dat Basic Fit manager (Klok gebouw in Eindhoven) en de baliemedewerker beide hebben zowel mondeling als schriftelijk (per email) hun excuus aangeboden voor vals beschuldiging, maar de manager trekt haar beslissing van clubverbod niet terug. De trotse balie medewerker heeft een andere baan gevonden en werkt niet meer als balie medewerker, maar hij komt nog steeds met een glimlach op zijn mond naar Basic Fit. De man van 34 jaar die naar eigen gezegde van ADHD lijdt, doet stiekem en met anderen pasje mee in Basic Fit. De manager zegt persoonlijk tegen mij dat toen was zij net de baan gekregen en was zij onervaren, maar verder komt geen actie van Basic Fit om hun foute beslissing ongedaan maken. Ik heb al e-mail opgestuurd naar Basic –Fit Klanten service (twee weken geleden) en kreeg ik nog steeds geen respons. Dit is de laatste middel, als er nog niks wordt aan gedaan, zal ik via mijn advocaat een aanklacht indienen.

Excuus brief plus toelating tot Basic Fit

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 15 juni 2016 om 15:27 geantwoord

Beste Kameh,

Bedankt voor je bericht.

Als leden worden ontzegt voor alle clubs van Basic-Fit dan is dat niet zomaar. Je kan eventueel een gesprek aanvragen met de manager van de club als hij of zij hier voor open staat. Dit zodat je kan uitleggen waarom naar jouw mening jouw 2 zonen kunnen blijven sporten bij Basic-Fit.

Mocht hier niks uitkomen dan kan ik je ook niet verder helpen en dan zullen jouw 2 zonen ontzegt blijven voor alle clubs van Basic-Fit.

Dustin van Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht Kame

1 jaar geleden - Dan zie ik jullie vertegenwoordiger in de rechtszitting.

Alle klachten die gemeld zijn door Kame