Klacht: Bescherming samsung galaxy s7 edge roze

op 28 november 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb sinds kort een galaxy s7 edge. En op gebied van bescherming, kan ik weinig goeds melden. Ik heb een cover gekocht waarop duidelijk vermeld stond compatibel met schermprotectie, wat dus totaal niet klopt. Elke screen protector ik aanbreng komt los. Zelf zonder het hoesje. Een hardcover in mijn kleur bestaat zelf niet, wat ook heel onlogisch is. Dus eigenlijk ben ik verplicht zonder screenprotector rond te lopen of een ander kleur te gebruiken maar dan wel geen hoesje aanbrengen. De logica klopt hier niet. Want ben al jaren tevreden van samsung en hun toebehoren maar deze keer krijg ik geen enkel screen protector aangebracht. Of het moet 1 zijn voor een gewone s7 en niet voor een edge.. wat dan ook niet echt leuk is. Ik heb in totaal al ongeveer 80 euro uitgegeven aan screen protectors..

Een hardcover in de kleur roze. Of een deftig en degelijke screenprotector waardoor een geen belletjes onder komen als ik mijn hoesje aanbreng.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evie raveel