Klacht: Beschamend

op 07 april 2013 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik wil een klacht indienen over Albert Heijn in Capelle aan den IJssel de Koperwiek. Ik kom in deze AH al inmiddels 10 jaar zo’n 1 a 2 keer per dag. Op 06-04-2013 ging ik voor de tweede keer de AH om een croissantje te kopen. Toen ik m’n croissantje op de band bij de kassa had gelegd vroeg de bewaker mij of ik een AH verbod had, maar tuurlijk heb ik geen AH verbod anders was ik niet de AH ingegaan. Nadat ik nee zei, zei de bewaker mij of ik dat zeker wist. Nadat hij een paar keer heeft gevraagd of ik echt geen AH verbod had en ik maar bleef herhalen dat dit niet zo was vroeg hij of hij in mijn tas mocht kijken en dat was voor mij ook dan geen probleem. Ik had een open tas en had een mandje in de Kruidvat gekocht waar ik cadeautjes in wou doen voor mijn vriendin die jarig was. De bewaker en een AH medewerker zeiden dat dit wel heel erg verdacht was dat ik tot twee keer toe in de AH ben geweest met een mandje in m’n tas. Het was een heel klein mandje waar je allemaal kleine frutseltjes in doet die precies in mijn tas paste en er ook geen seconde bij heb nagedacht dat dit misschien wel verdacht zou zijn. Nadat de bewaker heel mijn tas had onderzocht begon hij nog een paar keer met dat ik erg verdacht ben en niet met een mandje in mijn tas de AH in mocht. Hoe absurd kan het zijn dat ik een blond meisje van 20 jaar wordt aangezien als een dief omdat ik een mandje in mijn tas heb met cadeautjes voor mijn vriendin erin? Ten eerste vragen ze of ik een AH verbod heb en dat ik verdacht veel op iemand lijk die dat heeft en daarna komt hij opeens met dat ik verdacht ben. Dat zijn dus 2 verschillende dingen die niks met elkaar te maken hebben. Maar dat ik als een verdachten wordt gezien oke, maar dat ik in een mega lange rij wordt aangesproken alsof ik heel m’n tas heb volgestopt met producten is zo beschamend. Dat jullie zo met klanten omgaan vind ik zo respectloos. Ik kreeg niet eens even een excuses, ze hebben me weer in de rij terug laten gaan en vanuit een muurtje naar me gekeken totdat ik de winkel uit ben gegaan. Hoe ver kan je gaan?

Tenminste een excuses.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Freyaodile