Klacht: Beschadigt product geleverd

op 08 juli 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Vandaag is op 8/7/2017 mijn diepvriezer van het merk inventum geleverd door coolblue. En bij het open van de doos is het toestel beschadigt aan de bovenkant en aan de onderkant waar de motor zit. Deze werkt nog wel maar bij een toestel waarvoor je 249€ betaald, verwacht je toch een toestel die niet beschadigt is. Nu contact opgenomen met de klantenservice, en ze wilde het toestel wel terug komen halen, maar pas volgende week en pas daarna een nieuw toestel krijgen. Maar ondertussen zitten we wel 1volledige week zonder diepvriezer waardoor al ons eten en vlees dat we pas hadden gekocht voor ongeveer 250€ in de vuilbak mogen gooien. Ze stelden dan voor om het toestel te behouden en dat ze ons een schadevergoeding zouden geven of een deel van ons geld terug. Leuke oplossing dachten we. (Niet dus) we krijgen 24€ terug betaald. En omdat we de vriezer al hadden aangesloten voor ons vlees, nemen ze deze ook niet meer terug. Een echte schande. 1 tip. Nooit kopen.

Ik zou tevreden zijn als ze tenminste 50€ terug storten of een nieuwe vriezer brengen en dan mijn beschadigde vriezer meenemen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

3 maanden geleden - Beste Angelino, Wat ontzettend teleurstellend dat jouw vriezer beschadigd is geleverd. Het is natuurlijk niet leuk om een vriezer met deuken te ontvangen. De schade is mogelijk bij de fabrikant of tijdens transport ontstaan. Helaas is jouw bestelling hiervan de dupe geworden. Goed dat je ook meteen contact met ons hebt opgenomen. In deze situatie kunnen wij jou inderdaad een vergoeding aanbieden van 10% van het aankoopbedrag of een directe omruiling van het product. Je hebt een vriezer gekocht ter waarde van €245,- en dus kom je uit op een schadevergoeding van €24,50. Mocht de schade de functionaliteiten van het product benadelen, dan is het verstandig om de vriezer om te ruilen. De bestelling heb je zaterdag 8 juli mogen ontvangen. Uiteraard heeft de koerier naar aanleiding van de retour melding gekeken wanneer zij de beschadigde vriezer kunnen ophalen. Je hebt duidelijk aangegeven dat je de vriezer niet wilt houden en dus willen wij jou graag hiervan verlossen. Er is een ophaalopdracht ingepland voor aanstaande maandag 10 juli. Op zondagen worden namelijk geen leveringen en ophaalopdracht uitgevoerd van witgoedproducten. Echter is het niet mogelijk om de vriezer direct om te ruilen. Zodra de oude vriezer bij ons terecht is, kunnen wij een nieuwe exemplaar verzenden. Er zijn nog enkele exemplaren beschikbaar en daarom is er alvast een nieuw exemplaar op jouw naam gereserveerd. Graag vernemen wij van jou of je de nieuwe vriezer wilt ontvangen of liever het aankoopbedrag wilt ontvangen. Wij zien jouw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Angie1989