Klacht: Beschadigingen in de kaartjes

op 18 maart 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Vandaag heb ik uitnodigingskaartjes ontvangen waarop aan de voorzijde op bijna elk kaartje iets ze zien is in de foto zoals een vlekje, krasje zelfs iets van een tekentje van een bol en letters OX.
Zie bijgevoegde foto links is de bol te zien.
Ik vind het erg zonde van de foto op de kaart het gaat tevens om een uitnodiging van een communie en niet zomaar een verjaardagskaartje.

Graag ontvang ik een vergoeding hiervoor.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 20 maart 2017 om 09:19 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je melding. We zien dat er helaas iets mis is gegaan bij het printen, we hebben daarom je kaartjes opnieuw opgestuurd. Deze kaartjes hadden eigenlijk niet verzonden moeten worden. Je krijgt vandaag een nieuw pakketje kaarten thuis, we hopen dat deze meer naar wens zijn. Is dit niet het geval, laat het ons gerust weten! Excuses voor het ongemak. Greetz, Fleur

Heeft op 20 maart 2017 om 17:52 geantwoord

De kaarten hebben een vele donkerdere foto en degene die nieuw zijn binnengekomen hebben ook strepen en plekken op de kaartjes het zijn er zowizo maar 5 nieuwe mvg

Bericht van Greetz.nl

1 week geleden - Beste heer/mevrouw, We zien dat je een losse bestelling van 5 stuks had besteld, dit was dan ook de bestelling welke wij opnieuw hebben verzonden. Excuses, we zagen niet dat je nog een andere bestelling had van 14 stuks. Zou je liever willen dat wij beide orders nogmaals versturen, of heb je liever een vergoeding van de gemaakte kosten? We horen het graag! Greetz, Fleur

Alle klachten die gemeld zijn door bjornengenevieve
x