Klacht: beschadige koffers

op 03 juli 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste medewerkers van de KLM.
Ieder jaar verbaast het mij steeds meer,dat de koffers iedere keer zo gehavend aan komen,er wordt er zo mee gesmeten als of het stenen zijn dat ik mij afvraag waarom.
Steeds onderhouden wij onze koffers met het bij werken van alle krassen en gleuven.
In hoeverre kan je een beroep doen over die beschadigingen,want die zijn zeer streng aan regels verbonden,maar je eigendommen daar heb je niets over te zeggen daar wordt gewoon alles mee gedaan.
Ik vind dat daar ook eens aandacht aan besteed kan worden.
Want onze koffers zijn van goede kwaliteit en ik vind het gewoon erg dat je eigendommen zo behandeld worden.
Op de koffers zitten diepe krassen die wit zijn ,andere kleuren en beschadigingen die wij steeds mooi zo ver het kan bij werken.
Ik hoop dat U mij hierover een bericht kan sturen.
En waarom er geen tv scherm in het vliegtuig meer aanwezig is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevreden over de manier waarom mijn eigendommen worden behandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Heiligers-Brandenburg