Klacht: beschadigde zending en 1 artikel mist

op 22 juni 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er lag vandaag een brief van ups in de bus met laatste poging. Dit terwijl wj nog niet eerder een melding hadden gehad dat ze langs waren geweest. Ik ben het pakket op gaan halen en het bleek dat het pakket zwaar beschadigd is en dat er een artikel mist. Ik heb foto’s bijgevoegd.

wat gaan we den aan het artiel wat mist daar ik dit wel heb betaald.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS