Klacht: Beschadigde koelkast geleverd

op 04 mei 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 april jl is mijn koelkast en wasmachine geleverd. Omdat ik in Amsterdam verbleef en bovengenoemde spullen al om 8.00 uur in de ochtend bezorgd werden, hiervan kreeg ik om 7.00 uur diezelfde dag een sms, kon ik niet aanwezig zijn en daarom waren ouders er. Omdat mijn woning nog niet bewoonbaar was en ik er pas in kon “wonen” vanaf zaterdag 29 april, zag ik vanaf die dag dat mijn koelkast beschadigd was. Er zitten krassen op mijn vriezerdeur, 3 deuken in mijn koelkastdeur en de bezorgers hebben een deuk in mijn muur in de gang veroorzaakt. Hierop heb ik gelijk contact opgenomen met BCC. En kreeg ik vandaag een schade vergoeding voorstel van 15 euro. Wat blijkt: de heren hebben mijn witgoed buiten mijn woning uitgepakt en vervolgens via de centrale hal en lift mijn woning binnen gereden. Met als gevolg deze schades.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een nieuwe koelkast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 05 mei 2017 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 05 mei 2017 om 13:35 geantwoord

Er is nog helemaal geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door BiancaF.