Klacht: Beschadigde Elextra en beschimelde kid enz .enz. enz

op 13 augustus 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Ordernr.20032 103705
We zijn momenteel in gesprek met Brugman (Roermond )maar worden niet serieus genomen omdat we de badkamer 2 jaar geleden hebben laten plaatsen.(in Juni al aangegeven dat we problemen hebben dat was 1,5 jaar )
Er is een hele hoop mis maar het ergste vindt ik de Elextra en de schimmel. ( Scheve tegels, Uit verband geplaats Muurtje enz enz. )
Bij het plaatsen van een nieuwe keuken ( niet van Brugman ) nu 1,5 jaar later komen we er nu achter dat de Electra die tijdens de verbouwing van de badkamer beschadigd is niet correct gerepareerd is . De bedrading is afgeplakt met schilderstape. Ook zit er schimmel onder de kid . Deze komt van onder uit ( beton niet droog genoeg ) volgen een medewerker van Brugman die een paar maanden geleden is komen kijken bij ons.Op onze mailtjes hoe de status is wordt maar niet gereageerd terwijl we al vanaf begin Juni hiermee bezig zijn. Eindelijk na heel veel mailtjes en telefoontjes belt er afgelopen vrijdag een dame terug die het heel normaal vindt dat je na 1,5 jaar de kid moet vervangen ivm schimmel. Ik vindt dit dus niet normaal. De badkamer heeft ons € 25000,00 . De aannemer heeft een andere kid gebruikt omdat de kleur beter past. dan ga je era als leek vanuit dat dit de juiste kwaliteit is. Helaas heb ik onder lichte dwang wel mijn handtekening geplaatst. Ik wilde van deze mensen af zijn omdat ik mij er vanaf het begin niet prettig bij voelde. Dit heb ik ook aangegeven nadat ik kennis gemaakt had met hem , maar jullie medewerker heeft mij ervan overtuigd dat Brugman alleen met gecontroleerde aannemers werkt. Bij deze had ik er vanaf het begin mijn twijfels over. Er zou een andere aannemer bij ons beginnen maar deze heeft op het laatste moment afgezegd waardoor Brugman met spoed op zoek moest naar een ander,. Hadden ze dit maar nooit gedaan en had ik mij gevoel maar gevolgd.
Helaas kunnen we maar 1 foto meesturen. We hebben er nog veel meer .

Ik wil een gesprek met iemand die wel de juiste oplossing kan geven en ons alsnog serieus neemt.
De klachten inventariseerd en er snel een oplossing voor kan geven.
Wat hierboven beschreven staat is maar een klein deel van alles.
Een product/ dienst waar je 25000,00 voor betaald mag na 2 jaar niet zonder oplossing zomaar afgedaan worden met de mededeling dat we ons eerder hadden moeten melden. Dit hebben we gedaan maar er werd niets mee gedaan .
Graag een gesprek en een oplossing

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 14 augustus 2017 om 13:20 geantwoord

Beste mevrouw Eggels,

Uw review is in goede orde ontvangen. Spijtig om te horen dat wij u niet het antwoord hebben kunnen geven die u graag verwacht had. Mijn collega van de klantenservice zal deze week nogmaals contact met u opnemen om uw dossier door te spreken.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Nicoleeggels