Mijn Klacht:
Mijn dochter had een broek gekocht maar was toch te groot nu ben ik hem gaan terug brengen omdat ze graag mt 36 wilden heb ik die omgeruild met de 38 de vrouw in de winkel heeft de broek gehaald en meteen in de tas gedaan ze heeft me een nieuw bonnetje gegeven ik vroeg nog aan haar kan ik met dit bonnetje als hij niet goed is hem terug brengen en haar geld terug krijgen ja zei ze
Bij aan komst thuis wilden mijn dochter hem passen en kwamen we er achter dat de broek geen kaartjes had een scheur bij de knie ende zak achter uit gescheurd was en het leek wel geen nieuwe te zijn omdat het zondag was en de winkel nog 5 min open was heb ik meteen telefonisch kontakt gehad en moest maar terug komen dan deden ze hem omruilen
Vandaag ben ik naar de winkel gegaan en wilden hem ruilen ik zei mijn dochter wil hem eerst passen nu is ze er toch bij dan hoeven we niet terug als hij niet past
Zo gezegd zo gedaan nu was deze ook veel tegroot dus wilden we ons geld terug nu blijkt dat ze zondag mij niet de goede bon terug hebben gegeven ik heb een bon een ruil bon maar niet de originelen van de eerste broek die heeft het meisje zondag gehouden dus nu kan ik de broek niet terug brengen ik mog hem ruilen maar wat heb ik aan een broek die niet past nu mochten we iets anders uit zoeken maar mijn dochter stond gewoon te huilen ze kon niets vinden ik begrijp goed dat ze het geld niet kunnen terug geven al vind ik het belachelijk maar ik zei dan geef een tegoed bon dit kon ze niet doen omdat ik de bon niet heb alleen de ruil bon nu heeft ze me twee weken de tijd gegeven om terug te komen en iets anders uit te zoeken ik vind dat ze me nu verplichten om iets te nemen ook al is het niet wat ze leuk vind wand aan een kapotte broek die niet past heeft ze niets
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als mijn dochter haar geld terug heeft of een te goed bon die drie jaar geldig is dan kan ze rustig kijken tot ze iets leuks vind
