Mijn Klacht:
Hoi,
Ik wilde vandaag een broek terug brengen voor mijn moeder… dit kon niet want ik had haar pinpas waar ze mee betaald heeft niet bij zich. Maar nergens staat als ruilings voorwaarden dat dat verplicht op de pas moet. Of in dit geval op dezelfde pas moet. En het geld zou er ook niet meteen op staan dus dan kunnen jullie dat helemaal niet verplichten. Ik kon de broek niet terug brengen. Heb gezegd dit geen goede service te vinden voor de klant. Maar kon op mn kop gaan staan.. julie hebben mij zo weg gestuurd. Ik vind dat schandalig. Ik ben zelf manager bij de h&m maar echt nooit dat wij klanten op deze manier behandelen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik gewoon die broek terug kan brengen zonder moeilijk gedoe. Als ik een broek voor mijn moeder terug breng dan is daar een reden voor.. broek is niet gedragen. Kaartjes hangen er aan. Ik heb de bon en ben binnen de tijd... hoe jullie dit geld terug geven maakt mij niet uit. Maar ik loop niet met de pinpas van mijn moeder op zak
