Mijn Klacht:
Bershka heeft de meest rampzalige supportafdeling die er bestaat.
Mijn dochter heeft in april 2022 een bestelling geplaatst en betaald met een cadeaukaart van Bershka.
Tijdens dit bestellen ging er iets mis (wat trouwens erg vaak op die bagger site van hen gebeurt) en werd de bestelling afgebroken.
Het geld was echter wel al van haar cadeaukaart afgehaald.
Wat volgde is een eindeloze mailwisseling tussen mij en de supportafdeling. De antwoorden op mijn mails zijn allemaal standaard, niet relevante, antwoorden die door een geautomatiseerd systeem aan de support medewerker worden voorgesteld.
Niemand leest wat er echt in de mail staat. Op een gegeven moment kreeg ik eindelijk een antwoord van iemand die de mail wel had gelezen en extra informatie nodig had om het geld op de kaart terug te kunnen zetten. Mijn antwoord op die mail resulteerde echter weer in een totaal niet relevant antwoord van Bershka en zo begon het circeltje weer opnieuw.
Nu, bijna driekwart jaar later, heeft mijn dochter nog steeds haar geld niet terug.
Ik heb nog nooit eerder een review geschreven omdat ik vind dat een bedrijf niet direct afgefakkeld hoeft te worden als ze een foutje maken. Maar wat Bershka hier doet is pure diefstal en fraude en moet echt aangepakt worden.
Uit andere reviews maak ik op dat wij niet de enige zijn die met een soortgelijk probleem te maken hebben.
Bershka neem je verantwoording en los dit voor ons, en al die andere mensen, op. Zorg dat je capabele mensen op de supportafdeling zet die wel begrijpend kunnen lezen en de mensen kunnen helpen in plaats van een systeem te gebruiken die wat standaard antwoorden terugstuurt! Als jullie dat niet voor elkaar kunnen krijgen, sluit dan de webshop! Je hebt niets aan een webshop die geen goede support afhandeling heeft!
Mijn dochter wil heel graag kleren bij jullie kopen, maar ik verbied het haar nu. Ook in de winkel zullen jullie ons niet meer zien totdat we ons geld terug hebben.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als het geld teruggestort worden op de cadeaukaart. Het zou het bedrijf ook sieren om excuses te maken omdat we al meer dan een halfjaar wachten.
