Mijn Klacht:
Ik deed een bestelling bij Bershka, namelijk een bodywarmer. De bestelling werd geplaatst, ik kreeg een melding dat de betaling werd geweigerd. Ik deed opnieuw een bestelling de dag nadien en ik kreeg opeens een melding van de eerste bestelling dat deze ook was doorgekomen. De eerste bestelling werd door Bershka zelf geweigerd en opeens wel doorgevoerd. Nu heb ik twee dezelfde bodywarmer betaald. Ik vind het niet normaal dat ik twee keer het bedrag van mijn rekening zie verdwijnen zonder dat ik twee keer deze bestelling heb geplaatst. Bershka zelf heeft voor deze chaos gezorgd.
Gewenste Oplossing:
Ik vraag als eerste mijn geld terug voor de tweede bodywarmer die ik niet wou aankopen. Dit als vergoeding voor het ongemak. En als tweede vind ik het niet kunnen dat ik dit ongemak moet doorgaan en meermaals contact opnam met de dienst van Bershka maar nooit verder geholpen werd. Ze vertelde mij de eerste keer toen ik contact opnam dat ik mijn bank moest bellen en informeren over het geld. En de tweede keer vertelde ze mij dat ik de tweede bodywarmer gewoon weer moest retourneren maar ik vind niet dat het in mijn handen moet liggen. De fout ligt duidelijk niet bij mij.
