Klacht: Kwaliteit broek

Maartjepeetoom op 11 maart 2017 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mevrouw/meneer,

Bijna 2 keer in de week ben ik bij u in de winkel, in ben altijd super enthousiast over de kleding want het zit heel fijn! Nu heb ik ander halve maand geleden een broek gekocht waar bij de naat achter en voor hij is gaan scheuren. Ik heb me broek bij een andere winkel laten maken (dat kunt u aan de achter kant zien) maar nu is er nog een naatje stuk gegaan. Ik denk dat dit niet helemaal hoort want ik ga er verder voorzichtig mee om. Het zou natuurlijk kunnen dat deze broek niet helemaal goed is gemaakt in de fabriek. Dit kan gebeuren. Nu hoop ik dat het mogelijk is dat ik ren nieuwe broek kan krijgen of een tegoedbon. Alvast heel erg bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Maartje Peetoom

Gewenste Oplossing:

Ik zou het erg oprijs stellen als ik een tegoed bon of een nieuwe broek kan ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door