Klacht: Jas rotterdam bershka

Chersie op 05 januari 2017 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben echt woedend om hoe ik ben behandeld bij bershka Rotterdam.
Ik heb een jas gekocht in Arnhem maat M. Deze bleek toch net te krap,stad en land afgebeld naar alle filialen en uiteindelijk nog 1 maat L in rotterdan,ik bel ze op vraag of ze deze zouden willen achterhouden omdat het maar 1 laatste L betreft en ik anderhalf uur moet rijden voor ik aan kom in Rotterdam. Achter houden mag niet,heb ik alle respect voor en alsnog vond ik mijn situatie wel anders aangzien ik richting Rotterdam wilde maar dus geen zekerheid heb dat de jas er uberhaupt nog is als ik aankom. Nou ik toch die kant op gegaan was al een kleine 3 kwartier aan het rijden. Heb toen besloten om nog eve te bellen en te vragen of de jas nog niet is verkocht aangezien ik dan net zo goed kan terug keren inplaats van nog een half uur te rijden tot de winkel. Toen schrok ik echt,ik kreeg gewoon te horen dat ze ook niet meer voor me wilden kijken of zeggen of de jas in de laatste maat L verkocht is of niet. Ronduit walgelijk op de manier hoe met klantej word omgegaan. Iemand die graag wil kopen is totaal smerig behandeld. Klant is koning en mijn situatie was zo flauw dat ik vind dat je daar best een uitzonderinf voor kan maken. Om nou iemand anderhalf uur te laten rijden voor 1 laatste maat die elk moment verkocht kan worden en ik dus een wereld reis naar Bershka maak voor niks vind ik ronduit walgelijk. En als k desondanks alsnog jullie kant op kom en ik halverwege mijn wereldreis vraag of de jas nog niet verkocht is ik als antw krijg ik kijk niet voor u vind ik alles behalve klant vriendelijk. Ik hoef de jas niet meer en ook de M breng ik terug. VOOR MIJ NOOIT MEER BERSHKA ALLES BEHALVE KLANTVRIENDELIJK. Ik heb veel winkels bezocht en gebeld met zulke vragen maar BERSHKA Rotterdam filiaal manager Nadine is voor mij een dikke 0.

Gewenste Oplossing:

Ik was tevreden geweest als er in mijn geval die laatste maat L wel zou worden achter gehouden aangezien ik duidelijk zeg ik wil nu vertrekken vanuit arnhem en ik er over anderhalf uur ben en het om n laaatste maat L gaat.

En ondanks dat ze dat nirt wilden en ik alsnog vertrek met de risico dat de jas verkocht kan worden en k halverwege alleen even vraag of de jas er nog is en er word gezegd ik ga niet voor je kijken is toch ronduit walgelijk als je ook met deze vraag dus niet word geholpen.

Ik wil een excuses van Bershka Rotterdam!!
Ik ben een klant die interesse toont in een jas en deze graag gewild had en geen stalker want zo ben ik behandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chersie