Klacht: Jas omruilen geweigerd.

Vionna op 29 oktober 2016 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren ging ik naar Bershka Lijnbaan in Rotterdam. Want ik was van plan om mijn jas om te ruilen omdat het veel te groot was. Ik had al op het bonnetje gekeken wat de voorwaarde was dat je je kleding alleen kan retouren of omruilen als je het bon bij je hebt en dat had ik ook. Dus had de jas klaar gelegd en in een tas gestopt. Eindstand ik kwam daar in Bershka Lijnbaan even rond gekeken of ze een maat kleiner hadden, en ja ze hadden het. Liep naar kassa en zei tegen de kassière ik wil graag een jas omruilen voor deze ze vroeg om de bon en ik gaf het. daarna ze de jas bestuderen of er geen vlekken op zaten of niks kapot was… Maar zag wel dat de jas geen prijskaartje had en vroeg aan heb je het jas zo gekocht ik zei nee heb het prijskaartje weggegooid. Toen begon ze een beetje haar stem te verheffen je moet wel een prijskaartje bij hebben ect. ik zei zo maar mevrouw er stond niks op jullie voorwaarde prijskaartje meenemen tijdens het ruilen. Toen riep ze een collega en begon ze aan de jas te ruiken. Daarna vroeg ze aan mij is het gedragen, ik zei ja klopt bij het passen en had het paar uurtjes aan. Conclusie is ze had mijn jas geweigerd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn jas willen ruilen voor een duurdere jas.
En hun regels duidelijker op papier zetten zoals bij C&A of Primark.

Alle klachten die gemeld zijn door